5 משפכי שיווק נוספים בלינקדאין שלא תרצו לפספס

במאמר הקודם על 5 משפכי השיווק בלינקדאין הבטחנו לעדכן על עוד משפכי שיווק יעילים שאנחנו משתמשים בהם. הבטחות צריך לקיים ובמאמר זה תוכלו ללמוד על 5 משפכים נוספים בשיווק בלינקדאין.  

משפך "התחבר ושלח הצעה" 

העיקרון העומד בבסיסו של משפך זה הוא: connect & pitch. מומלץ להשתמש בו כשאתם מתמחים בנישה מסוימת ויש לכם הצעה מצוינת שקל להגיד עליה "כן" ולכן גם אין בעיה לעשות ישר פיצ'.

זהו המשפך הידוע ביותר לשמצה כיוון שהוא מנוהל לרוב ע"י רובוטים. יחד עם זאת, יש דרכים לעבוד אתו נכון. ראשית, נחפש בלינקדאין את קהל היעד הרלוונטי לנו, ניצור רשימת חיפוש, ונשלח בקשות חברות.

מה לא כדאי לעשות בשלב הבא? 

יש להימנע מלבקש מהם לקנות משהו מאתנו, לבקר בדף הנחיתה שלנו, להציע להם דמו או לשלוח להם הודעה גנרית. אלו טכניקות שלא יעבדו כיוון שאנשים אלה עדיין לא מכירים אותנו. 

מה כן מומלץ לעשות? 

נשלח הודעה "תודה שהתחברת אלי, יש דרך שאני יכול לתת לך ערך?" אפשר גם להתחיל לנהל איתם שיחה רגילה ("איך הקורונה השפיעה עליך, האם אתה צריך עזרה במשהו"?) או להזמין אותם לאירוע וירטואלי שלנו. בהמשך נוכל לכתוב להם הודעה "אני לא יודע אם הגעת לאירוע שלי אבל יש לי הקלטה שלו, תרצה שאשלח לך קישור?" מכאן ואילך אפשר להתחיל בשיח. 

 

 

משפך טיפוח הקשרים בלינקדאין

השימוש במשפך הזה יכול לעזור לכם לבדל את עצמכם מכל מי שעושה connect & pitch ושולח הודעות אך יש לקחת בחשבון שהוא מצריך זמן והשקעה.

איך זה עובד?

ראשית, עלינו לבצע חיפוש בלינקדאין, למצוא את האנשים הרלוונטיים לנו ולשלוח להם בקשת חברות. ב-8-9 השבועות הבאים ננסה ליצור איתם תקשורת אמיתית לפני שנבצע איזו שהיא המרה. למשל, ניצור איתם שיח ("איך עברה עליך תקופת הקורונה, אני יכול לעזור במשהו"?) ונשלח להם תוכן – לפחות 3 פוסטים בשבוע – כדי ליצור מודעות לעסק שלנו. אחרי שנוצר שיח מעניין, נוכל להציע: "אני רואה שאנחנו חברים כבר תקופה אולי ניפגש בזום?" בלי שנעלה הצעה או בקשה ספציפית. המטרה היא בעיקר ליצור מערכת יחסים. באופן כזה נפנה לכ-15 איש ביום, כלומר, כ-300/400 איש בחודש, אבל השיחות שניצור איתם יהיו שיחות איכותיות כשלאחריהן עשוי להיווצר גם קשר "בעולם האמיתי" באמצעות שיחות זום או מפגשים פיזיים איכותיים. 

 

משפך יצירת לידים דרך לינקדאין ודוא"ל 

משפך זה שימושי בעיקר במצב בו רוב קהל היעד שלנו אינו פעיל בלינקדאין או מקבל יותר מדי פיצ'ים ולכן נדרש עבורו ערוץ שקט יותר. בלינקדאין יש מיליוני פרופילים שהם "זומבים", כלומר, קיימים אך אינם פעילים. אלה הם בעיקר פרופילים של אנשים שלא מאשרים בקשות חברות או שלא נכנסים לאינבוקס וקוראים הודעות. בנוסף, יש גם תעשיות שפחות פעילות בלינקדאין מסיבות שונות. במקרה כזה נשתמש באימייל ככלי עזר שיווקי אפקטיבי (השימוש באימייל הכפיל ואף שילש את תוצאות הקמפיינים של לקוחותינו).

 איך זה עובד?

ראשית, כמו במשפך הרגיל, נבצע חיפוש, ניצור את קהל היעד שלנו ונשלח בקשות חברות. אם אישרו את הבקשות, נשלח להם מסר ראשוני. במידה וענו, נתחיל בתקשורת ונוסיף אותם ל-CRM (מערכת ניהול הלקוחות) שלנו. במקרה שלא ענו או אישרו את בקשת החברות, נחפש את כתובת המייל העסקית שלהם באמצעות הכלי hunter.io או כלי דומה לו. אחרי שניצור את רשימת המיילים, נשתמש בתוסף בשם Gmass.com ונשלח להם בעזרתו אימייל. אם ענו – נוסיף אותם ל-CRM ונתחיל בתקשורת. במידה ולא ענו – נוציא אותם מהרשימות. זה המקום לשלוח אימייל יצירתי ומושך (לדוגמא, תמונות של מוצר ממותג עם שם הלקוח הפוטנציאלי) כדי להגדיל את הסיכוי לתגובה חוזרת. 

 

 

משפך ממוקד רשימה או תעשיה מסוימת 

משפך זה יעיל במצב בו נרצה למצוא חברות מסוימות כמו לדוגמא "כל הסטרטאפים שגייסו כסף ב-3 חודשים האחרונים". לשם כך, נעזר בכלי שנקרא crunchbase.com (כיוון שהמנוי בו יקר, ניתן גם לפנות ל-Fiverr ולקבל רשימה כזו). כדי לייצא מהכלי רשימת אנשים, נשתמש בכלי נוסף שפיתחנו אצלנו בסול מרקטינג (Soul Marketing's Boolean search generator) ובעזרתו נעתיק את הרשימה ל-Sales Navigator כדי שימצא את כל החברות בלינקדאין. את המשך תהליך השיווק נבצע בעזרת אחד מחמשת המשפכים שהוזכרו במאמר הקודם.

 

 

על אותו עיקרון, במידה ונרצה לטרגט חברות העוסקות בטכנולוגיה מסוימת, נוכל לפנות לאתר.builtwith.com או לקבל רשימה כזו מ-Fiverr. אפשרות אחרת היא לבדוק בעזרת הכלים הנ"ל אם יש להן פיקסל של פייסבוק או של לינקדאין באתר וכך למצוא אותן, ולבצע תהליך שיווק בלינקדאין כפי שתואר לעיל במשפך זה. 

 

 

משפך ההודעות הישירות דרך קבוצות בלינקדאין

במשפך זה מומלץ להשתמש כשנרצה ליצור קשר עם חברי קבוצות נישתיות או בתעשיות מסוימות.

איך זה עובד?

כיום ניתן לשלוח בלינקדאין, ללא תשלום, הודעות לכל מי שחבר אתנו בקבוצה וגם לאנשי קשר בדרגה שניה ושלישית (באמצעות הקבוצה). לכן, עלינו להצטרף לקבוצות הרלוונטיות ולשלוח מסר ישיר לכל החברים שמעניינים אותנו. כבר במסר הראשוני ננסה לתת ערך (נציע להם קישור למאמר/הדרכה וכו'), ניצור שיח ומשם נפתח את הקשר ונעביר אותם לאחד מהמשפכים השיווקיים האחרים שלנו. 

 

נשמע מבלבל או מורכב? מוזמנים לצפות בהדרכה המלאה שלנו בנושא. נשמח גם לעזור בכל שאלה או מידע שתצטרכו. מוזמנים ללחוץ על הקישור הזה ולתאם אתנו שיחה קצרה. להשתמע!

נהניתם? שתפו את הפוסט

LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Facebook
Twitter
Email