7 טקטיקות מנצחות לשיווק נכון בלינקדאין

בתקופה האחרונה עבר לינקדאין כמה שינויים – כבר עכשיו למשל, מספר בקשות החברות שאנחנו יכולים לשלוח לאנשי קשר פוטנציאליים הצטמצמו בצורה משמעותית. על השינויים האלה בלינקדאין נעדכן במקום אחר. אבל בלי קשר אליהם, יש כמה טקטיקות מנצחות שתמיד עובדות ואנחנו ממליצים לכם להשתמש בהן כשאתם משווקים בלינקדאין:

  1. פנו לפרופילים שהיו פעילים בחודש האחרון

מומלץ לפנות בעדיפות ראשונה לאנשים שפעילים בלינקדאין- למשל, כאלה שפרסמו פוסט בחודש האחרון ולכן יש סיכוי טוב שהם נמצאים ב-10% של היותר פעילים ברשת. כיוון שפרסמו תוכן, אנחנו יכולים להגיב עליו וליצור מצב של נטוורקינג טבעי. כדי לדעת מהם האנשים שפרסמו פוסט לאחרונה , תוכלו להשתמש ב-Sales Navigator, פילטר חיפוש שזמין רק בלינקדאין. זה יראה כך: 


2. צרו לעצמכם הפניות

אם אתם רגילים לעבוד עם הפניות מפה לאוזן תוכלו לנצל את לינקדאין כדי ליצור "הפניות דמה". כלומר, עליכם להתחבר עם לקוחות שעבדתם איתם בעבר בלינקדאין, לחפש חברים שלהם שהם בעלי תפקיד דומה ולבקש להתחבר אליהם. במקרה כזה תוכלו לציין את שמו של איש הקשר המשותף אתו עבדתם בהצלחה וזו גם הסיבה שאתם יוצרים איתם קשר עכשיו. זה פיצ'ר שנמצא בחיפוש הרגיל של לינקדאין והוא נראה כך:

3. תעשו בוסט לפוסטים שלכם  

טריק נוסף שאפשר להשתמש בו כדי לקדם את התוכן שלכם הוא ליצור LinkedIn Pod. בכל פעם שתפרסמו בלינקדאין, כדאי לכם לדאוג שכמה שיותר אנשי קשר שלכם יעשו לייק או ישאירו תגובה כבר בשעה הראשונה. האלגוריתם של לינקדאין ינתח את הפעילות הזו ויסיק ממנה שהתוכן שלכם מעניין ורלוונטי ולכן יציע אותו לכמה שיותר אנשים. ההמלצה היא להפעיל קבוצת ווצאפ ובה לפחות 3 אנשים נוספים הפעילים בלינקדאין ואינם מתחרים שלכם, ולשתף איתם את התוכן שפרסמתם כדי שיעשו לייק ויוסיפו תגובה כמה שיותר מהר.

4.  תנו לוידאו לדבר

מומלץ להוסיף סרטון לכמה שיותר מסרים שלכם בלינקדאין – ידוע שבהשוואה להודעות עם טקסט בלבד, הוידאו יכול לספר את הסיפור שלכם בצורה מעניינת ומושכת יותר וכתוצאה מכך לייצר יותר שיחות ואינטראקציות בלינקדאין.

5. "הפקדה" לפני "משיכה"

בכל תקשורת שלכם עם לקוחות פוטנציאליים שאינם אנשי הקשר הקבועים שלכם, מומלץ לבצע קודם כל "הפקדה" ורק אחר כך "משיכה". כלומר, תנו להם משהו שקל לצריכה (המלצה על כלי חינמי, הפניה למאמר רלוונטי, תגובה איכותית על פוסט, וכו') בלי לחכות לתמורה. רק אחרי שייווצר קשר אנושי לאורך זמן מסוים, כדאי לבצע "משיכה" ולהציע להם לקנות ממכם – לבקר באתר או בדף הנחיתה שלכם, לראות את הדמו שלכם או לקבוע אתכם פגישה.

6. יש דרך להגיע לפרופילים שאינם פעילים

ומה תוכלו לעשות עם אותם פרופילים שאינם פעילים בלינקדאין ואינם נכנסים לתיבת ההודעות שלהם? במקרה כזה ניתן להשתמש בתוספים חיצוניים כמו hunter.io , כדי למצוא את כתובת הדואר העסקי שלהם ולהתחיל איתם בתקשורת. גם כאן חשוב ליישם את העיקרון הקודם ולבצע קודם כל "הפקדות" ורק אחר כך "משיכות".

7. סבלנות ועוד סבלנות

והטיפ החשוב ביותר – תהיו סבלניים, שווקו בכל יום קצת וקחו בחשבון שהדברים יכולים לקחת זמן. אם תעבדו נכון, תוכלו להתחיל ליהנות מהפירות של ההשקעה שהשקעתם כבר בחודשים הקרובים.

רוצים להכיר טיפים נוספים ולהבין איך לשווק נכון בלינקדאין? מוזמנים לפנות אלי בקישור הזה ולתאם שיחה קצרה. מבטיח לנסות לעזור לכולכם.  

 

 

 

 

נהניתם? שתפו את הפוסט

LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Facebook
Twitter
Email